Terrasole

Gårdagen bjöd på duktiga flickor och en härlig dag!
Blev att göra svenska pannkakor till tre hungriga flickor direkt på morgonen, de åt som galningar!! :)
Efter vi lämnat av lillas kompis åkte vi raka vägen till rec. centers lekplats, där vi även mötte upp fina Bea och hennes gullungar! Alla lekte och tjoade, sen blev det hem för lunch. 
Flickorna och jag hade picknick på gräset, super mys. Sen satt vi ute och ritade/målade på altanen ett tag, såå kreativa (eller inte). 
Helt plötsligt fick de för sig att de skulle stå och sälja gamla leksaker, sagt och gjort så hade de slängt ut en filt och en låda med massa skit, förlåt, leksaker!!!
Den nya au pairen/grannen Tove kom förbi med lilla S, jätte trevlig tjej!!! :) Hon hade köpt med sig kubb till familjen, sååå kul!!
Senare på em kom farmor och farfar, så vi umgicks lite med dem. Och när mina vf kom hem gick hela familjen ut och åt på en UNDERBAR italiensk restaurang här i Ridgefield Terrasole, WOW vilken mat! Super mysig kväll!

Vaknade till sol och fint, så blev att knyta på skorna och ut direkt, härligt!!!
Sen blir det att hämta upp brudarna (tyvärr inte min fina Jennifer dock, då hon är i MV och gottar sig) i eftermiddag, sen blir det mat och dryck här innan utgång i City. Ska bli trevligt som tusan! 

Så kan det se ut ibland, väldigt kärt får jag säga!!


Haha, ganska kul träd i vår trädgård!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Snyggaste tjejen i världen!
Beträffande träden...
Kommer osökt att tänka på vad du kallar vägmarkeringen på vägen mot Ystad, när man kör Tomelillahållet...kli....någonting...hi,hi.

Vill samtidigt passa på att berätta att jag Älskar Dig väldigt mycket.

2012-08-27 @ 12:53:28
Postat av: Lina

Ja mamma, det var precis det jag tänkte på när jag tog bilden!! ;)

2012-08-27 @ 17:36:16
Postat av: Jennifer

Du är så fin min fina vän!!!!

Svar: Du med gulle!!
None None

2012-08-29 @ 03:59:04
URL: http://jennifermobergaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0