starka ord

älska. hata. längta. sakna. avsky. avguda. beundra. några av de ord som bara ska användas om man kan stå för de och verkligen mena det man säger! 
 
Började dagen med träning, körde lite ärenden, sen lunch och vidare för att hämta upp lilla tjejen. Blev att åka raka vägen till Martin Park för att bada och leka lite. Mötte upp finaste Jennifer och Bea med deras små illbattingar där också. Lek och plask! (: 
Vidare för att hämta stora vid 4, därefter lekplatsen en timme. Blev att alla dök in i duschen när vi kom hem, för att sedan åka till favoriten Jazzeria Piccolo och äta. Blev en sallad med cognacsmarinerade räkor, mums!!! 
Träffade Jennifer ikväll, för ett tappert försök om att klippa mig, men hon la ned saxen i skräck och vägrade göra det. Så blev en kaffe för att lugna nerverna istället, ;p Blir att boka klipptid direkt imorgon, långhåååårig!
Carrrrroooo jag behöver dig! 
 
Godnatt. PUSS&KRAM<3
 
Mest för att de kan! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh älskade Lina.. Nu föll där ett antal tårar på min kind.
Jag saknar dig och din fantastiska personlighet Såå mycket!

Hoppas att du har det bra.. Det strålar om dig på bilderna! <3
Va rädd om dig. Pussssssss <3

2012-08-10 @ 15:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0