razorscooter

Tacka vet jag mina träningsskor och härligt väder!! Det får en h******sdag att kännas så mycket bättre. Man får av sig ilska, tårar och dåliga tankar(för mycket tankar)
 
Dagen idag var lek, armbandsbyggande, lunch, sen skjutsade jag L på pd. Så jag och A tog fram våra Razorzcooters och byggde en bana som vi körde runt på uppfarten, väldigt kul måste jag erkänna!! :) 
Slängde även ihop oatmeal cookies lite snabbt innan vi hämtade L igen. 
Resten av dagen blev läsning, utmohuslek och matlagning. Idag lagade jag grillad fläskfilé, sötpotatis, stekta morrötter och sallad, yummi!! 
 
Saknar min mammi!! Så nu tycker jag synd om mig själv med en stor kopp kaffe, melon och veckorevyn som min bästaste mormor skickat! <3
 
(tyvärr inga bilder idag, för jag var inte på humör)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0