pusselbit



1000 bitars pussel av Times Square + att det lyser i mörkret!! Hur coolt är inte det? Jag och min lilla tjej tycker i alla fall att det är urhäftigt och just därför köpte vi det! Ska se hur länge hon tycker det är roligt dock. Brukar sluta med att jag sitter själv, men jag gillar det ;)
 
På tal om pussel så är det ganska likt hur människor/livet egentligen fungerar. Ta din tid, vänd alla bitar så du ser mönstret på varje bit, vänd och vrid tills du hittar den biten du söker och lägg den sedan på rätt plats. Man behöver oftast lägga fel några gånger innan man hittar rätt plats till varje bit. När varje bit är på plats ser du resultat, helt och vackert! 
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0