mysfredag

 
Sovit som en kratta inatt, men så är det ibland. Har säkert del i att man sover själv i huset, gillas inte alls!! 
Vaknade innan klockan, tidigt med andra ord. Så när klockan var 8 hade jag både sprungit, duschat och ätit. Begav mig sen till Jennifer och därifrån vidare till Norwalk Community College för att skriva in mig på kursen jag ska ta. Gick kanon! Så den 16 september tar jag min första natur fotoklass, ska bli så kul. Tackar min värdpappa lite extra för material och support! Och min gamla gymnasielärare Martin får också ett extra tack för allt stöd och hjälp när mina dumma och ogenomtänkta frågor kommer! 
 
Resten av dagen blev handla, packa, slappa och laga mat. Vid 7 anslöt Elin och Bea, blev spagetti och köttfärsås, med ett glas rött, gotti! Såg film It means war , jätte rolig film! Hade en mysig kväll, såg på bloopers och roliga klipp på datorn, nördar!! 
 
Imorgonbitti klockan 7am kommer Grams (mormor) och hämtar mig. Då bär det av på en veckas semester till Bethany Beach, Delaware! :)
(dåligt med bilder idag, sorry!)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej mitt hjärtansfröjd.

Tycker du är så duktig att uppdatera din blogg. Du lägger in så fina bilder och dina inlägg är så proffsiga.
Som vanligt får jag väl säga, för du är bara bäst!!!

Älskar dig, saknar dig.
Ha en fortsatt bra semester.
Kram mammi.

Svar: Hej bastaste mamma. Tack sa jatte mycket!! Fick ju battra mig nar alla klagar att jag slarvat ;)
Hors nasta vecka :D
Saknar dig massor!!!!!
Kram
Alskar dig!
None None

2012-08-13 @ 07:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0