"kul med hjul, bara det rullar"

Har haft en riktig riktigt bra, rolig och händelserik helg med fina vänner. 
Summering då då? : Fredagen efter jobb blev det god mat, mys och gråtfilm, My sisters keeper. Har ni inte sett den, se den. Grät genom hela och så mycket den filmen sa mig. 

Lördagen blev en heldag i Martin Park, med sol, bad och slappande tillsammans med Elin och Jennifer. Åkte vidare hem till var och en, så alla tre kunde duscha och göra sig ordning (Elin får utmärkelsen världens slöaste, men hon är gooo ialf.) Körde sen till SoNo där vi mötte upp Sara. Blev middag på Barcelona med god mat och trevligt sällskap. Avslutade med film hos Elin, sen sov jag hos Jennifer. 

IDAG! Jag och Jennifer mötte upp Elin Emma och Sara på Orem's i Wilton, där vi åt mumsig frukost, innan vi gav oss iväg ut på lite tur. Åkte till Woodbury Outlet, vilket ställe alltså. Gigantiskt jätte stort! Den är en hel liten by med sina egna individuella affärer, jätte mysigt. Strosade runt och shoppade, åt, vilade, in-och ut ur prohyttar,  speciella samtalsämne (minst sagt) och många skratt. Blev två fynd för mig, (: 
Så rolig hemresa, med massa skratt och skönsång i bilen och övertrötthet när vi satt på restaurangen och skulle äta, konstigt de inte slängde ut oss.
Tack för en GRYMT bra helg mina fina vänner!
(synd inte alla kunde vara med dock)<3 





Barcelona med fina tjejer



Vi har det bra, vi här bak i bilen!

Kan man, så ska man ;)



Skadeglädje
övertrötthet
 
övertrötthet?
Fast de kan om de vill <3
 
Trött och nöjd, blir det nu sova gott, för att ta sig an fyra dagars jobb innan en veckas semester med min vf. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0