Helgen

Har varit en grymt bra helg!! Fredagen som sagt var jättebra. Lördagen blev att fixa lite ärenden först på dagen, sen hämtade jag upp fina Sara och vi fixade och donade ihop inför kvällen. Senare kom Bea, Elin, Emma och Elin. Åkte sen in till NYC och Webster Hall, en grymt bra och rolig kväll. Träffade massa trevligt folk från hela vida världen!! Awesome kväll!! Kom hem till Bea vid 7 på morgonen, då hon jag och Elin dök ner i hennes säng och sov till 11. Sen mötte vi upp Emma för frukost/brunch. YUMMI!!!
Blev sedan för mig att följa med Emma hem och göra mig ordning för nästa äventyr, närmare bestämt amerikansk football på MetLife Stadium. Grymt kul och vilken häftig upplevelse!! Och en väldigt bra dag och rolig dag med Emma. Får ju säga att utan gps, är vi GRYMMA!! :D 



Mat och välkomstdrink

Jodåsåatte!!!















 















Kommentarer
Postat av: Mammi

Fina bilder hjärtat. Snygg som attan är du.
Ha en bra dag. Älskar dig mest i världen.
Massor av kramar Mamma.

2012-08-28 @ 10:43:47
Postat av: Lina

Tack mammi!!! Älskar dig massor <3

2012-08-28 @ 15:05:13
Postat av: Anonym

Lina min fina...jag kan inte annat än hålla med din mamma...
Det verkligen strålar om dig, världens finaste! <3

Svar: Åhh fina Carro!!! Tack så mycket. <3
None None

2012-08-31 @ 20:02:23
Postat av: Carro

Oj, glömde namn.. Det var från mig ;)

2012-08-31 @ 20:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0