Heldag!

Ja, dagen började som de andra dagarna denna veckan. Frukost, lek, lämna på tennis, träning och lite ärenden, sen var det dags att hämta på tennisen igen! Flickorna var trötta och varma, så vi åkte hem och lekte inomhus hela eftermiddagen. Är det fel att göra så när det är så fint ute?! 
Lekte, pysslade och bakade. Sen blev det dusch och matlagning. Familjen gav sig sedan iväg till Maryland och på lördag möter jag och Grams upp dem i Bethany Beach, lovely
Avslutade kvällen med mys hos Bea, när hon (och Jennifer) slingade Amandas hår.
 
Skypade med min bästa vän idag!! Och äntligen har hon och mannen bokat flygbiljetter för att komma och hälsa på  mig, längtar ihjäl mig!!! Bästaste Emma, saknar dig. kan inte förstå jag har varit utan dig i 8månader när ni kommer, overkligt !!! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0