Golden Needle

Vaknade till tre muntra och exhalterade fllickor imorse. L hade sleepover, så de tre lekte, hoppade och studsade när jag kom upp vid 7.15. Gjorde scrambled eggs till de på beställning, med frukt och ett glas mjölk, nöjda och glada tjejer blev det!! 
L's kompis blev hämtad tidigt, så jag och flickorna hade lite manikyrssalong på altanen och bara slappade. Vid 11 körde vi mot Grams, som vi sedan hade lunch tillsammans med. Umgicks med henne i hennes affär, Golden Needle, en stund efter och flickorna stortrivdes. Blev lite bad vid Martin Park en blixtvisit innan L hade en pd. A och jag åkte till lekplatsen en stund, mys. Sen blev det hem och duscha, innan det var dags att plocka upp L igen. 
Bra dag, med duktiga flickor!!
 
Ikväll tog jag en promenad med fina Emma som jag inte sett på evigheter, hade en hel del att prata om, alldeles förlängesen vi sågs!! <3



Är det ens ok att ha så mycket smink när man är så liten?
Ialf hade de lite makeovers imorse alla flickorna, ganska gulligt dock!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0