First day of school

First day of school.... Denna morgonen hade jag två flickor med fjärilar i magen vid frukostbordet. De hade höga förväntningar om första skoldagen och var väldigt spända! Och jag likaså av någon anledning. När vi kommer fram till skolan frågar A mig om jag vill följa henne till hennes klassrum. Självklart! Blev så glad, tyckte det var en ära, blev alldeles rörd. (Knappt typiskt mig heller?!) 
Så, tillbaka till rutiner igen, känns ganska skönt får jag säga. Och rutiner blev det, så är tillbaka på mitt gamla hederliga löparspår igen, gamla järnvägen. Grymt härligt!!! :) Så ingen mer asfalt på ett tag! :p

Hann med en snabb skype med Frida, så glad att allt går så bra för dig, MEN vi saknar dig!!!
Mötte upp Emma Elin och Jennifer på vårt favvo ställe Tusk&Cup, för en fika, mycket trevligt. 
Bokade även SKYDYVING, så den 9 september är det dags!! Adrenalinet är på TOPP!!! 
Tog min bok och satt på altanen och läste i em, så skönt! 
Ikväll blev det "back-to-school" klippning för båda flickorna. Tjejen som klippte flickorna, ska klippa mig nästa gång, för hon var duktig och var van att klippa kort hår. + att hon själv hade en snygg kort frilla! 
Men Carro, saknar dig, för då blir det som det ska!!! 

Nu blir det att se Fast Five och sen sova! 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0