En bild säger mer än tusen ord

Att knyta på skorna och springa, med musiken på högsta volym i lurarna, är vad som räddar dagar som denna, (som började katastrof dåligt!) Det  är det absolut bästa botmedlet för att rensa huvudet! 

Efter en underbar runda, kändes allt mycket bättre när jag kom tillbaka. Lunchade med Maye som jag inte träffat på hela sommaren i princip. Kul att uppdatera varandra lite. 
Bakade kanel-och vaniljbullar som flickorna fick avnjuta efter skolan, såg riktigt goda ut! 
Blev sen en efterlängtad skype-dejt med Emma och Johan i 2h, ooops! Men vi hade massa viktigt att prata om. Allt mellan himmel och jord! Ohhh va jah längtar efter er!!! Too bad det är tre dagars tidsskillnad mellan oss bara, ;) Om 28 dagar är ni här , OVERKLIGT! 
8månader utan min bästaste Emma och snart är du här!!



Hittade GAMLA bilder idag. Guldvärda! Saknar er <3


 

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu kommenterar jag! Hihi, love u gumman!

Svar: Duktigt!!! Fin bild va? :D <3
None None

2012-08-31 @ 16:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0