egon!

Har kommit fram till att det varit lite "fjortis uppdatering" på mina inlägg de senaste dagarna, haha. Träning, ego bilder och fjant! Ursäkta för det, men idag får ni därför en liten uppdatering till, sen ska jag nog sluta. Men då har jag ju provat det ialf ;) 
Lekte och hade mys med flickorna imorse innan det var dags att åka till tennis camp. Blev en härlig runda efter det, och ja, samma tid, exakt. Så konstigt, eller?!
Snabb sväng till Jennifer och lunchade. Sen hämtade jag upp mina fina flickor och så blev det ännu en dag i Martin Park och vi lekte och badade hela dagen, skönt. Hem och lagade mat, sen avslutades kvällen med kaffe, banan chips och The Wedding Planner med "mysigt" sällskap. Eller hur mysiga var vi Jennifer?
Litet tillägg! Tack fina Bea för att du äntligen lyssnade på tjatiga mig ;p haha



EGO!!  ;)


varmt och skönt och 2 dagar till semester!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0