Early Bird

7 månader i USA idag!!!! Inte klokt vad tiden går nu. Har fått papperna från CC om förlängning också, så dett är ju en hel del tankar som går och beslut som måste tas i det snaraste. Puuuhh!
Underbar löprunda imorse i super skönt väder. Blev en kopp kaffe och duschen tills flickorna vaknade. Sen hade jag mysfrukost med mina flickor på Early Bird(ett diner här i Ridgefield) imorse, super mysigt. 
Blev lite lek på rec. center efter, innan vi sen körde tillbaka hem igen. Lekte ute hela dagen. Lilla bestämde sleepover (och blev lite kalabalik för att stora inte fick, för hon hade igår, så hade en liten melt down här ett tag, men det gick över till slut). Lilla gjorde en To do list inför sin sleepover, så kärt!
Flickorna och jag hade lite gymnastik i trädgården, övade kullerbyttor, hjula, stå på händer osv. Hade picknick lunch på gräsmattan, körde sparkcykel, hoppade hage och lekte. Blev in och laga mat och fixa sen. Bra dag!
Har nästan precis slutat, då mina vf jobbade länge. Så är helt färdig nu!! 
 
Hann skypa en liten stund med min bästaste storebror idag och hans allra bästa Louise! Har längtat ihjäl mig efter dem, då vi inte har pratat på 3 veckor!!!! 
Hann även säga hej till bästaste m & p medan jag lagade mat. Ni är bäst <3



Breakfast at Early Bird

Umbrella dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0