Day 7- Jungle Jim's

Upp och ut idag igen, underbart vader! Kom tillbaka, da packade vi ihop oss for en heldag pa Jungle Jim's, "vattenrutschbanpark" ( bra ord anda) Shit va kul vi hade, alla mojliga olika galna rutschbanor. Och alla akte, till och med Grams, :D Hela familjen for runt som galningar! 
Duschade och fixade oss dar for att sedan ta oss ner mot Rehoboth's boardwalk. Strosade, drank nagra drinkar, spelade arcade games (grymt kul), flickorna akte karuseller och sedan blev det dags for mat, igen! Jag at soft shell crab med coleslaw, super gott!!!!! Tummen upp for sista kvallen och en grymt bra vecka!
Imorgon ska vi avsluta med en gooood frukost ute och sen satter jag och Grams oss I bilen mot Ridgefield (da resten av familjen stannsr till em).  Over and out!! :)

Kommentarer
Postat av: Mammi

Härliga bilder min tös. Så kul att du haft en skön och rolig vecka med din familj.
Älskar dig mest i världen.
Kram Mammi.

Svar: Tack mammi, :) Alltid kul med kommentarer! Det var varmt och skönt och gooo mat! :D
Det är du och jag mot världen <3
None None

2012-08-21 @ 23:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0