toppen helg.

Har haft en riktigt bra helg tillsammans med familj och vänner.

Fredagen började med långpromenad med Jennifer, fika med Emma, sen hem för lite läsning i det soliga fina vädret.
Dawn hämtade flickorna. A och jag bakade negerbullar. Flickorna lekte, medans jag lagade ett nytt recept till middag. Dawn gjorde supergoda brownies. L åkte på dans. Jag hade köpt ett SUPER gott rödvin som jag öppnade åt oss, Dawn tog fram lite ostar och kex som vi hade till. Avslutade kvällen med supergod middag, gott vin, brownie och fredagsmys...

Lördagen började med träning, sen kom Frida och plockade upp mig. Blev att se tjej High School lacrosse match, super skoj. Blev en stund ute i det fina vädret, sen kom Julia. Åkte till en bar för att se Rangers, VINST!!! Blev köpcentrat efter, fyndade faktiskt :) Två klänningar. Filip kom också, så avslutade vi kvällen med god mat och trevligt sällskap, :D

Idag skulle min Älskade fina Moffrik fyllt 85år, ett STORT grattis på födelsedagen. Jag saknar och älskar dig så mycket att det värker i hela mig. Har tänkt på dig hela dagen. Vi ses på träbryggan i Liverpool.

Dagen började bra med mannagrynsgröt och mormors hemmagjorda hallonsylt, (dagen i ära). Åkte och tittade på L när hon hade lacrosse match. Lunchade med familjen. Efter det mötte jag upp Frida och Emma, vi satt i parken 3timmar, underbart fint väder och massa trevligt prat.
Avslutningsvis blev det middag hemma och har nyss (som vanlgit på söndagar) sett Amazin Race med mina vf.

<3


Kommentarer
Postat av: Filip

:) 1 månad!

2012-05-01 @ 02:23:05
Postat av: Lina

Ja, det är inte alls lång tid, ränkar ner :):):):)

2012-05-01 @ 16:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0