springbreak

Imorgon börjar springbreak, så det blir tre fullspäckade dagar med mina flickor, med massa lek och aktiviteter. För på torsdagmorgon åker vi ju till MIAMI!!! :D Längtar som tusan! Sol, bad, härligt folk, kalla öl och underbara upplevelser!!

Veckan har varit jättebra; träning, härligt sällskap, bio, luncher, fruktsallad och snicksnack!!! ;)
Var på aupair möte i onsdags, vilket bjöd på ett zumba-pass, grymt kul!!! Funderar skarpt på att ta mina sista 1,5 credits på att göra zumba! Nimbas!! ;)
I torsdags åkte jag och Jennifer på bio, såg Titanic, satt och störttjöt under HELA filmen, 3,5h. ;) Lika bra som alltid, men tyävrr var 3D en besvikelse, ingen skillnad alls. Men filmen är ju underbar!!
Fredagen var en toppen dag. Började med träning, sen lunch i solen med trevligt sällskap, med Jennifer, Emma och Elin. Efter skolan var det lek ute och efter många om och men fick jag upp mina flickor på deras cyklar (De kan/kunde upplysningsvis inte cykla när jag kom hit, (sjukt) när man är 7 och 9 tycker jag man ska kunna det, men ja, inte mitt problem) I vilket fall som helst, fick efter min egen metod ;) upp flickorna på cyklarna och vi övade och övade. Tyvärr var L tvungen att åka på dans, med A frågade om jag ville stanna med henne. Så efter ca 10min efter de åkt, hade jag lärt min superduktiga lilla tjej att cykla. Så stolt över henne!! Sötungen sa; När någon frågar ska jag säga att Lina lärde mig cykla!. Blir man glad då eller :D
Blev middag med familjen på kvällen, sen bio, American Reunion, så rolig!! 

Lördagen blev lekplatsen och simhallen med mina flickor på morgonen, sen hela eftermiddagen med fina Jennifer på köpcentrat. Kanondag! På kvällen lagade jag SUPERGOD  laxpasta till mig och Frida, till det en kall öl, svenskt choklad och hockey! Toppen lördag!

Idag har det varit skola, sista lektionen, massor att ta in, men väldigt lärorik dag. 11-13 Maj blir sista "passet" , inte dumt att få credits för den resan, man tackar!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0