"familjemys"...

Helgen var jätte bra! Min värdpappas föräldrar kom upp från Maryland i fredags. Så då blev det lite familjemiddag och mys på kvällen!

Lördagen började med regn och rusk, så det blev lite lek och umgås efter frukosten ett par timmar. Åkte till ett ställe på Main Street och åt lunch, YUMMI!!!! Vidare Danbury, barnen, Hal, farmor och farfar gick till Toys ´R´us och jag och Dawn gick till The Christmas Tree shop, vilket är typ som Bo Ohlsson. Där köpte vi på oss påskägg och små saker att fylla det med. De firar ju inte påsk pga. sin religion, så det var jag som föreslog att vi skulle gömma påskägg och det tyckte de var toppen, kulturutbyte på hög nivå ;)
När vi kom hem blev det filmmys , vi såg en ny film, Hugo, riktigt bra!!!!
På kvällen var mina vf på fest och när flickorna dykt i säng, åkte jag också ut.
Hade en super kul utekväll tillsammans med tre andra super härliga au pair tjejer. De hade liveband som spelade grym rock musik, och man kunde det mesta, KANON!! Riktigt lyckad kväll.

Söndagen blev även den en familjedag. Åkte till Hal's kusin för lunch, mycket gott!!!
Efter det blev det att släppa av min stora tjej på scouterna, hem och slappa en timme drygt. Sen packade vi alla in oss i bilen igen, hämtade upp L, sen bar det av till Piccolo min vf favorit italienska restaurang. Blev en liten "hejdå" middag med farmor och farfar. Underbart god mat!!

Summering av helgen :D
Ikväll blir det bio med Mara och se 21 Jump Street.

Hoppas allt är bra med alla fina underbara vänner och familj där hemma! Saknar er!!
<3

Kommentarer
Postat av: Liddeli

Hej underbara Lina!

Du verkar ha det bäst over there! Inte utan att man blir lite avis på allt du får uppleva och se... ;) Vilken underbar familj du verkar ha hamnat i! Hoppas nu att du tar för dig ordentligt, vilket (om jag känner dig rätt) jag är säker på att du gör. ;) Passar på att skicka över massor med varma goa kramar!



KRAAAAAM!!!

2012-04-04 @ 17:34:42
Postat av: Anonym

Liddeli: Ja, jag har verkligen hamnat i en underbar familj, de känns så nära "hemma" man kan komma. Tack för kramarna, de är välbehövliga. Krama dina goa ungar från mig!!! KRAM

2012-04-06 @ 14:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0