3 månader i usa

Shit, tiden springer iväg. Har varit i USA i 3 månader idag, galet!!!

Kom tillbaka från Miami igårkväll. Har haft 3 härliga dagar där med 3 härliga tjejer!! Vilket Öööösss!!!
Hostelet var toppen. Billigt, god mat och TREVLIGA människor!! Både de som jobbade och bodde där!
Torsdagen blev bara snabbt duscha och sen blev det barrunda med hostelet! Fredagen var vi på beachen HELA dagen. UNDERBART!!!! Åt och drack gott, Frida och jag drack otroligt goda drinkar, dock var glasen sinnes stora, (ca 70cl) så den levde man på ett tag, speciellt i galet underbar värme!! Blev en trevlig utgång på fredagen också, massa härligt folk. Var på Miami Ink's bar Love and Hate, fräckt!! Träffade en tösabid från Löddeköpinge ockå, även hon och  hennes andra svenska kompisar är au pairer. :) Inte nog med det, för vem kommer in in i receptionen när vi står där, om inte en kivikstös man känner, Frida Andersson och hennes två kompisar som hon backpackar med. Vad är oddsen att en kivikstös staplar in när man är på andra sidan jorden???? Grymt kul att träffa dem dock, när de också är ute på upptäcksfärd!! ;) Lördagen var tyvärr regn hela dagen, inte så kul, men det löste vi ialf, strosade och hängde med trevligt folk! Sista kvällen bjöd på ännu mer underhållning, med barer och drinkar.
Rätt så sliten igår morse! Klantig som man är stukade jag foten rejällt också, dumma mig!!


paaaaalmer



Fina Frida med vår "lilla" drink


Rätt så nöjd tjej


Frida och Mara


Jag och fina Frida


Mara blir gaddad


Sista kvällen, Bronya jag Mara Frida




Kommentarer
Postat av: Carro

Fy tusan va underbart!! <3

2012-04-26 @ 22:34:14
Postat av: Erica

Ser sjukt nice ut. Vilket hostel bodde ni på?

2012-04-29 @ 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0